FARMA KLOKOČOV

Klokočov 84, Vítkov, 747 47 (dále jen „Penzion“) 

provozovaného: Vítkovská zemědělská s.r.o. 

IČO: 25367927, DIČ: CZ25367927 

se sídlem podnikání Klokočov 61, Vítkov, 747 47

1. Předmět Všeobecných obchodních podmínek

  1. 1. Provozovatel Penzionu společnost Vítkovská zemědělská s.r.o., IČO: 253 67 927 se sádlem Klokočov 61, 747 47 Vítkov (dále jen „Provozovatel“) tímto vydává tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) regulující poskytování ubytování a s tím spojených služeb poskytovaných Provozovatelem v Penzionu ubytovaným hostům (dále jen „Host“ nebo „Hosté“). Tyto VOP tak upravují zejména způsob uzavírání smlouvy o ubytování, platební podmínky, storno podmínky a další podmínky smluvního vztahu mezi Provozovatelem a Hosty. Nedílnou součástí těchto Všeobecných obchodních podmínek je Ubytovací řád.

  1. 2. Tyto VOP se použijí při uzavírání každé smlouvy o ubytování v Penzionu, ledaže si Hosté a Provozovatel sjednají v samostatné individuální smlouvě odlišné podmínky, které jsou v rozporu s podmínkami v těchto VOP. V takovém případě mají ujednání individuální smlouvy přednost před ujednáními těchto VOP.

  1. 3. Skutečnosti, které nejsou upraveny v těchto VOP ani v případné samostatné individuální smlouvě se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném a účinném znění (dále jen „OZ“).

  1. 4. Provozovatel prohlašuje, že není vázán žádným kodexem chování.

2. Rezervace

2. 1. Provozovatel nezávazně nabízí Hostům ubytování v Penzionu prostřednictvím svých webových stránek www.farmaklokocov.cz, účtů na sociálních sítích a dalších prostředků. Uvedení volné kapacity v Penzionu ani podmínek smlouvy o ubytování vč. ceny na jakékoliv platformě však není závazné a nejde o nabídku na uzavření smlouvy o ubytování ve smyslu § 1732 OZ, ale má pouze informativní charakter.

2. 2. Uzavření smlouvy o ubytování je možné prostřednictvím on-line rezervačního formuláře dostupného na adrese https://www.farmaklokocov.cz/online-rezervace (dále jen „Formulář“).

2. 3. Host je povinen vyplnit Formulář pravdivými údaji a před jeho odesláním potvrdit, že se seznámil s těmito VOP, Ubytovacím řádem a zásadami pro zpracování osobních údajů, což proveden zaškrtnutím příslušných zaškrtávacích políček.

2. 4. Odesláním rezervace přes Formulář postupem uvedeným v předchozích odstavcích Host zašle Provozovateli objednávku ubytování, která je nabídkou na uzavření smlouvy o ubytování (dále jen „Objednávka“). Po odeslání Objednávky vzniká Hostovi povinnost uhradit cenu za ubytování a poskytnuté služby (dále jen „Cena“). Provedením úhrady Ceny je uzavřena smlouvy o ubytování (dále jen „Smlouva“).

2. 5, Pokud Host odešle Objednávku sedm (7) a více dnů před zahájením pobytu, má možnost vybrat si způsob úhrady Ceny, a to z následujícíh způsobů:

a) úhrada online platební kartou ihned po odeslání Objednávky prostřednictvím platební brány;

b) úhrada online platební kartou s odloženým zadáním platby prostřednictvím platební brány.

2. 6. V případě úhrady Ceny dle bodu 2.5. písm. b. bude Host požádán o vložení jména držitele, čísla, data platnosti a CVV/CVC platební karty. Uvedení těchto údajů má pouze funkci garanční a nedojde ke stržení ani blokaci částky odpovídající Ceně z bankovního účtu Hosta. Nejpozději deset (10) dnů před zahájením pobytu bude Hostovi odeslán e-mail s žádostí o úhradu Ceny s odkazem na platební bránu, a to nejpozději do tří (3) dnů od obdržení tohoto e-mailu. V případě, že Host Cenu v této lhůtě neuhradí, dochází ke zrušení Objednávky a Smlouva není uzavřena.

2. 7. Po úhradě Ceny bude Hostovi doručen e-mail potvrzující provedení Objednávky. V tomto e-mailu bude Hostovi rovněž zaslán odkaz na správu rezervace ubytování (dále jen „Klientský portál“).

2. 8. Ve výjimečných případech, zejména při zájmu o ubytování většího množství Hostů může Host zaslat Objednávku prostřednictvím e-mailové adresy ahoj@farmaklokocov.cz. Potvrzení pak zašle provozovatel Hostovi e-mailem na e-mailovou adresu, ze které Host Objednávku odeslal.

2. 9. V případě záměru změny Smlouvy ze strany Hosta je Host povinen požádat o takovou změnu prostřednictvím e-mailu (dále jen „Změna Smlouvy“). O případném potvrzení Změny Smlouvy Provozovatel informuje Hosta opět prostřednictvím e-mailu.

 

3. Cena a platební podmínky

3. 1. Výše Ceny se odvíjí od termínu uzavření Smlouvy, obsahu poskytovaných služeb, ubytovacích prostor a dalších skutečností. Cena bude Hostovi vždy zobrazena při vyplňování Formuláře. V Ceně je již zahrnuta výše daně z přidané hodnoty.

3. 2. Provozovatel má nárok na zaplacení celé Ceny před zahájením poskytování ubytovacích služeb.

3. 3. Cena je stanovena vždy v českých korunách.

4. Práva a povinnosti smluvních stran

4. 1. Uzavřením Smlouvy vzniká Provozovateli závazek poskytnout Hostu přechodně ubytování v Penzionu na ujednanou dobu a Hostovi vzniká závazek zaplatit Provozovateli za poskytnutí ubytování a služeb s ubytováním spojených.

4. 2. Základní práva Hosta:

      • Právo na poskytnutí služeb v rozsahu a kvalitě dle Smlouvy;

      • Právo na odevzdání ubytovacích prostor ve stavu způsobilém pro řádné užívání;

      • Právo na odstoupení od Smlouvy z důvodu podstatného porušení povinností Provozovatele při poskytování služeb dle Smlouvy;

      • Právo na informace o všech skutečnostech, které jsou Provozovateli známy a které se dotýkají objednaných služeb.

4. 3. Základní povinnosti Hosta:

      • Řádně vyplnit Formulář pravdivými informacemi;

      • Řádně a včas uhradit cenu za ubytování;

      • Řídit se pokyny zaměstnanců a jiných osob pověřených Provozovatelem a ubytovacím řádem;

      • V případě změny počtu ubytovaných Hostů hlásit tuto změnu Provozovateli.

4. 4. Základní povinnosti Provozovatele:

      • Zajistit Hostům poskytnutí služeb specifikovaných ve Smlouvě v souladu s těmito VOP a obecně závaznými právními předpisy;

      • Poskytnout Hostům služby v termínu, rozsahu a kvalitě dle uzavřené Smlouvy;

      • Informovat Hosty o všech skutečnostech týkajících se sjednaných služeb, které jsou pro plnění důležité a jsou Provozovateli známy;

      • Při zpracování osobních údajů Hostů je Provozovatel povinen dbát, aby Hosté neutrpěli újmu na svých právech.

4. 5. V případě porušování povinností ze Smlouvy ze strany Hosta je Provozovatel oprávněn vypovědět Smlouvu, a to bez výpovědní doby.

6. Storno podmínky

6. 1. Host má právo před zahájením pobytu v Penzionu svůj pobyt zrušit, resp. odstoupit od Smlouvy, a to i bez udání důvodu (dále jen „Zrušení pobytu“). Zrušení pobytu je Host povinen oznámit Provozovateli na e-mail: ahoj@farmaklokocov.cz, anebo prostřednictvím Klientského portálu.

6. 2. V případě Zrušení pobytu méně než sedm (7) dnů před zahájením pobytu nebo nenastoupení Hosta k pobytu v určený den má Provozovatel nárok na úhradu storno poplatku ve výši 100 % Ceny.

6. 3. V případě, že Host zruší pobyt více než sedm (7) dní před zahájením pobytu, přičemž již zaplatil Cenu, je Provozovatel povinen ji vrátit Hostovi nejpozději do čtrnácti (14) dnů od Zrušení pobytu, a buď refundací na platební kartu, ze které byla Cena uhrazena, anebo převodem na bankovní účet Hosta.

 

Storno podmínky v mimořádných situacích:

6. 4. V případě zásahu vyšší moci, epidemie, opatření vlády s následkem omezení či uzavření provozu Penzionu budou všem Hostům za neuskutečněné pobyty a služby nebo za pobytu zrušené Hostem vystaveny vouchery nebo dárkové poukazy v hodnotě jimi zaplacených Cen s dobou platnosti 12 měsíců.

7. Změna Smlouvy

7. 1. V případě záměru změny Smlouvy ze strany Hosta týkající se délky pobytu, poskytovaných služeb, osobních údajů osob či jiných skutečností, je Host povinen požádat o takovou změnu prostřednictvím e-mailu (dále jen „Změna Smlouvy“). O případném potvrzení Změny Smlouvy Provozovatel informuje Hosta opět prostřednictvím e-mailu.

7. 2. V případě Změny Smlouvy spočívající ve zkrácení délky pobytu před nástupem k pobytu platí obdobně ujednání čl. 6 těchto VOP.

7. 3. V případě Změny Smlouvy spočívající ve zkrácení délky pobytu po nástupu k pobytu, má Provozovatel nárok na úhradu celé Ceny a celou délku pobytu. V případě, že Host zruší část pobytu nebo nevyčerpá některou z již uhrazených služeb, nemá nárok na finanční náhradu za nečerpané služby.

7. 4. V případě, že Provozovatel nebude schopen poskytnout Hostovi objednané a zaplacené služby dle Smlouvy, je Host oprávněn odstoupit od Smlouvy. To neplatí v případě, kdy Provozovatel Hostovi s jeho souhlasem poskytne služby dle Smlouvy ve stejné nebo vyšší kvalitě, anebo v jiném termínu (posunutí termínu pobytu).

7. 5. Provozovatel neodpovídá za Změny Smlouvy způsobené v důsledku vyšší moci, rozhodnutí orgánů veřejné moci nebo vzniku jiných mimořádných okolností, jejichž vznik nemohl předvídat a které mu znemožňují poskytnout služby v rozsahu ujednaném ve Smlouvě.

8. Reklamace

8. 1. V případě, že kvalita nebo rozsah poskytovaných služeb neodpovídá kvalitě a rozsahu služeb sjednaných ve Smlouvě, je Host oprávněn tyto nedostatky reklamovat (dále jen „Reklamace“). Provozovatel se zavazuje Reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, a to buď napravením vzniklé nežádoucí situace nebo poskytnutím slevy z Ceny.

8. 2. Host je povinen provést Reklamaci bez zbytečného odkladu po poskytnutí vadného plnění. K později učiněným Reklamacím Provozovatel není povinen přihlížet.

8. 3. Je-li rozsah nebo kvalita poskytovaných služeb Provozovatele prokazatelně nižší, než bylo sjednáno ve Smlouvě, má Host právo na reklamaci. V případě oprávněné reklamace má Host právo na odstranění zjištěného nedostatku, poskytnutí náhradního plnění nebo na slevu z ceny poskytnutého plnění. V případě, že Host z důvodů na své straně nevyužije objednané služby, nevzniká mu nárok na náhradu ani na slevu.


8. 4. V případě ubytování se za předmět reklamace nepovažují škody a majetkové újmy, které vznikly klientovou vinou nebo spoluvinou. Klient nese odpovědnost za škody, které způsobí na vybavení pokoje či penzionu. Penzion má své procesy nastaveny tak, aby v uklizeném pokoji připraveném pro příjezd klienta bylo vše bez závad a plně funkční, je proto doporučeno klientům, aby si pokoj před zahájením jeho prvního užívání zkontrolovali a veškeré nesrovnalosti ihned nahlásili na recepci. Pouze tento postup je průkazný. Jakýkoliv jiný postup bude vycházet z nastavených procesů na straně penzionu.

8. 5. V případě nespokojenosti s vyřízením Reklamace může Host využít možnost mimosoudního řešení případných sporů. Subjektem mimosoudního řešení je Česká obchodní inspekce (coi.cz)

9. Ubytovací řád

10. Ochrana osobních údajů

10. 1. Informace o tom, jak Provozovatel nakládá s údaji Hostů lze nalézt na webové adrese: https://www.farmaklokocov.cz/gdpr

10. 2 Nad dodržování pravidel zpracování osobních údajů ze strany Provozovatele dohlíží Úřad pro ochranu osobních údajů.

11. Závěrečná ustanovení

11. 1. Provozovatel je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit a doplňovat. V případě jejich změny bude nová verze VOP zveřejněna na webových stránkách Penzionu.

11. 2. Smlouvy, jejíž součástí jsou i tyto VOP, se řídí právem České republiky a veškeré spory budou rozhodovány veřejnými soudy v České republice. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si strany sjednávají, že vztah se řídí pořád českým právem. Volbou práva podle předchozí věty nejsou Hosté jako spotřebitelé zbaveni ochrany, kterou jim poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

11. 3. Provozovatel je oprávněn k poskytování ubytovacích služeb na základě živnostenského oprávnění. Kontrolu nad výkonem tohoto živnostenského oprávnění vykonává živnostenský úřad. Nad dodržováním práv spotřebitelů dohlíží Česká obchodní inspekce.

11. 4 Hosté na sebe přebírají nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 OZ.

11. 5. Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1. 8. 2022.